نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

انتخابات فدراسیون در حال برگزاری است | از غیبت وزیر تا حضور حاج‌صفی

  • کد خبر: ۱۲۳۴۱۵
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
انتخابات فدراسیون در حال برگزاری است | از غیبت وزیر تا حضور حاج‌صفی
پس از لغو شبانه انتخابات فدراسیون توسط دبیرکل، هیئت رئیسه فدراسیون در نشستی اضطراری به برگزاری مجمع انتخاباتی طبق برنامه دستور داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در فاصله کمتر از سه ماه تا برگزاری جام جهانی فوتبال، یکی از حساسترین و البته پرحاشیهترین انتخابات تاریخ فدراسیون فوتبال ایران امروز برگزار خواهد شد تا صاحب داغترین صندلی ورزش ایران توسط اعضای مجمع انتخاب شود.

مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزاله محمدی در حالی به عنوان سه نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال با یکدیگر به رقابت میپردازند که در ساعات اولیه بامداد امروز، حسن کامرانیفر، دبیرکل فدراسیون فوتبال از لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون خبر داده بود و علاوه بر قرار دادن این خبر در سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر نیز این موضوع را اعلام کرد، اما سه ساعت بعد، پیرو نشست اضطراری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، این تصمیم دبیرکل وتو شد تا انتخابات طبق برنامه برگزار شود.
به نظر میرسد هیئت رئیسه فدراسیون با درنظر گرفتن تبعات احتمالی لغو ناگهانی انتخابات که از سوی فیفا وای اف سی فدراسیون را تهدید میکرد، تصمیم به برگزاری انتخابات در موعد مقرر قبلی گرفتند.

با نشستن اعضای مجمع بر سر صندلی‌های خودشان به نظر میرسد تا دقایقی دیگر مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به صورت رسمی آغاز شود.

وزیر ورزش و جوانان نتوانست در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کند و معاونش را به جای خود فرستاد. پولادگر در ابتدای مجمع در خصوص غیبت وزیر ورزش و جوانان گفت: حتما میدانید که هفته دولت است و جلساتی در دولت برگزار میشود. آقای وزیر به دلیل حضور وزرا نزد مقام معظم رهبری نتوانستند به این مجمع بیایند و از بنده خواستند حضور داشته باشند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بعد از حواشی ایجاد شده در مجمع انتخاباتی حضور پیدا کرد. پیشتر عنوان شده بود وحید امیری به جای احسان حاج صفی در انتخابات شرکت خواهد کرد، اما در نهایت تصمیم بر این شد تا حاجصفی در این مجمع انتخاباتی حاضر شود.

رای کاپیتان تیم ملی در دوره قبلی حواشی زیادی به همراه داشت و به همین خاطر در لحظ‌های که احسان حاجصفی قصد داشت رای خودش را در صندوق بیندازد، غلامرضا شاهکرمی از اعضای مجمع خواست تا آرای خودشان را به گون‌های در صندوق بیندازند که احراز آن مخفی بماند!

شمسایی: این اتفاقات زیبنده فوتبال ایران نیست

وحید شمسایی در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اردوی تیم ملی را تعطیل کرده بودیم که امروز به مجمع بیاییم. دیشب از تلویزیون مطلع شدم مجمع لغو شده، بلند شدم نماز صبح بخوانم دیدم پیامک آمده است. سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: این اتفاقات زیبنده فوتبال ما نیست حالا هر چه که بوده، امیدوارم کسی که امروز انتخاب می‌شود واقعاً به فکر خدمت به این رشته باشد نه برای صندلی، این صندلی وفا نمی‌کند. آدم‌هایی در گذشته بوده‌اند بعد هم می‌آیند. یاد حرف معروف شهید بهشتی می‌افتم؛ امیدوارم شیفتگان خدمت باشیم نه تشنگان قدرت. امیدواریم به فوتبال فکر کنند. شمسایی گفت: نزدیک جام‌جهانی هستیم همه تیم‌هایمان درگیر مسابقات هستند چیزی نمی‌توانم بگویم. با اتفاقاتی که در این چند وقت در فدراسیون می‌افتد، نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ما هم نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم. این موجود دوپا خیلی سریع رنگ عوض می‌کند.

آجرلو: هرکسی رئیس شود، شایسته است

مصطفی آجورلو در خصوص لغو برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من ساعت ۱:۳۰ از تلویزیون متوجه شدم. مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه شایعه شده بود انتخابات را تحریم کرده، گفت: نه، چرا؟ وی در خصوص اینکه آیا این اتفاقات در شان فوتبال ایران است، عنوان کرد: نه، واقعا متاسفم. آجورلو در مورد اینکه آیا فردی از اعضای مجمع مقابل در ورودی حضور داشت که به او اجازه ورود ندهند، اظهار داشت: من ندیدم. ان‌شاالله که برای فوتبال ما خیر باشد. وی در خصوص اینکه آیا از میان کاندیدا‌ها کسی شایسته نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون است، عنوان کرد: هرکسی انتخاب شود شایسته است و من حمایت می‌کنم. مدیرعامل استقلال در مورد اینکه به صداوسیما آمده درحالیکه اختلافاتی به خاطر حق پخش با این نهاد دارد، گفت: اینجا خانه من است. همه آرمان‌ها و اهداف انقلابی من اینجا است.

مدیرعامل استقلال ملاثانی را به مجمع راه ندادند

مدیرعامل استقلال ملاثانی از بی نظمی در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گلایه کرد. سلطان حسینی در خصوص اینکه به او اجازه حضوردر مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال داده نشده، عنوان کرد: فدراسیون باید پاسخگوی این بی نظمی باشد. خوزستان مهد فوتبال ایران است. فدراسیون چگونه می‌خواهد خودش را جمع و جور کند وقتی اینطور با فوتبال خوزستان برخورد می‌کند؟ وی در مورد اینکه آیا مکتابات لازم را برای حضور در مجمع انجام داده، گفت: بله. اسم من در لیست نیست. ۷۰ روز است با من نامه نگاری می‌کنند. پیام و پَس‌وُرد دادند. دلیلش بی نظمی فدراسیون فوتبال است. مدیرعامل استقلال ملاثانی در مورد اینکه ممکن است به خاطر حق رایی که می‌تواند سرنوشت ساز باشد این اتفاق افتاده، عنوان کرد: این را دیگر من نمی‌دانم. این مساله را باید از خودشان بپرسید. فدراسیون باید نظم داشته باشد. نگهبان می‌گوید با این برگه نمی‌توانید داخل شوید. نمی‌دانم این را چه کسی صادر کرده و چه کسی مسئول اینجا است. این چه سیاستی است و دنبال چه می‌گردند؟ این برخورد با فوتبال خوزستان که مهد فوتبال ایران است کاملا غیرمنطقی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->